Сторінки 1

середа, 6 серпня 2025 р.

 Бібліотека для дітей в громаді. Реалії сьогодення.

Про обласне маркетингове дослідження

(продовження)


Імідж бібліотеки здійснюється не тільки шляхом якісного обслуговування  користувачів, а й завдяки різним видам інформування суспільства щодо загальної діяльності закладу. 71,8% бібліотекарів, які брали участь у дослідженні, зазначили, що надають перевагу електронним носіям в інформуванні громадян, а 28,2% – паперовим.

Серед видів е-інформування превалюють відео, про що свідчить половина відповідей респондентів; ще близько половини – дайджести і календарі подій; приблизно чверть – електронні презентації. Решта – це бюлетені, репортажі, інформації для електронних ЗМІ і телеграм-каналу.

На паперових носіях більше викладається матеріалів у вигляді прес-інформацій для місцевих ЗМІ, дайджестів та календарних подій.

Підтвердженням того, що бібліотеки займаються організацією реклами різноманітних програм серед громад, підтвердили 90,9% респондентів.

Своєрідною бібліотечною рекламою є її щорічні звітні збори. Про це зазначила більша половина опитаних, а майже чверть з них роздруковують огляди звітувань з метою ознайомлення діяльності бібліотеки серед закладів-партнерів. Відбувались і нестандартні звітування перед громадами. Наприклад, КЗ «Олександрівська бібліотека для дітей» звітувала про роботу на виконкомі або на сесії селищної ради. А фахівці Олександрійської МЦБС проводили своєрідний інформаційний звіт у міському транспорті.

Окремі приклади іміджевої роботи бібліотек:

   акції «Подаруй бібліотеці книгу»,

«Стань читачем сьогодні»

   позитив-акція «Я люблю свою бібліотеку»

 PR-акції «Влітку книгу прочитай – світ цікавий пізнавай»,

«Виходь у двір читати»

   селфі-акція «Читання – це імідж»

   вулична акція «Я читаю! Й тебе закликаю!»

  анонси бібліотечних заходів на місцевому телеканалі

  бібліовештанка «Мандри по Книголенду»

  бібліопрогулянка «Завітай в бібліотеку – там чекають чудеса»

   відеоролики «Це – твоя бібліотека»,

«Мандрівка неймовірним світом книжок та бібліотеки»,

«Дитяча точка «СПІЛЬНО» в бібліотеці»

   відео бібліовізит «Мандрівка неймовірним світом книжок та бібліотеки»

   віртуальна галерея «Унікальні читачі»

   вуличний буккросинг «Бібліотека під зеленими вітрилами»

   Дні відкритих дверей «Бібліотека – твоє вікно у світ…»,   

«Ви + Ми = Бібліотека@»,   

«З книгою відкриваємо світ»

   дублер-шоу «Бібліотекар на годину»

   ігрові екскурсії до бібліотеки

  онлайн-екскурсія «Мандрівка до книжкового царства»

   реклама бібліотечної послуги «Бебігувернер»

  рекламні запрошення

  

 

Немає коментарів:

Дописати коментар