Бібліотека для дітей в громаді. Реалії сьогодення.
Про
обласне маркетингове дослідження
(продовження)
Імідж бібліотеки здійснюється не тільки шляхом якісного обслуговування користувачів, а й завдяки різним видам інформування суспільства щодо загальної діяльності закладу. 71,8% бібліотекарів, які брали участь у дослідженні, зазначили, що надають перевагу електронним носіям в інформуванні громадян, а 28,2% – паперовим.
Серед видів е-інформування превалюють відео, про що свідчить половина відповідей респондентів; ще близько половини – дайджести і календарі подій; приблизно чверть – електронні презентації. Решта – це бюлетені, репортажі, інформації для електронних ЗМІ і телеграм-каналу.
На паперових носіях більше викладається матеріалів у вигляді прес-інформацій для місцевих ЗМІ, дайджестів та календарних подій.
Підтвердженням
того, що бібліотеки займаються
організацією реклами різноманітних програм серед громад, підтвердили 90,9%
респондентів.
Своєрідною бібліотечною рекламою є її щорічні звітні збори. Про це зазначила більша половина опитаних, а майже чверть з них роздруковують огляди звітувань з метою ознайомлення діяльності бібліотеки серед закладів-партнерів. Відбувались і нестандартні звітування перед громадами. Наприклад, КЗ «Олександрівська бібліотека для дітей» звітувала про роботу на виконкомі або на сесії селищної ради. А фахівці Олександрійської МЦБС проводили своєрідний інформаційний звіт у міському транспорті.
Окремі приклади іміджевої роботи бібліотек:
• акції «Подаруй бібліотеці
книгу»,
«Стань
читачем сьогодні»
• позитив-акція «Я люблю свою бібліотеку»
• PR-акції
«Влітку книгу прочитай – світ цікавий пізнавай»,
«Виходь
у двір читати»
• селфі-акція
«Читання – це імідж»
• вулична
акція «Я читаю! Й тебе закликаю!»
• анонси
бібліотечних заходів на місцевому телеканалі
• бібліовештанка «Мандри по Книголенду»
• бібліопрогулянка
«Завітай в бібліотеку – там чекають чудеса»
• відеоролики «Це – твоя бібліотека»,
«Мандрівка неймовірним світом
книжок та
бібліотеки»,
«Дитяча
точка «СПІЛЬНО» в бібліотеці»
• відео бібліовізит «Мандрівка неймовірним світом
книжок та
бібліотеки»
• віртуальна галерея «Унікальні
читачі»
• вуличний буккросинг «Бібліотека
під зеленими вітрилами»
• Дні
відкритих дверей «Бібліотека – твоє вікно у світ…»,
«Ви + Ми = Бібліотека@»,
«З книгою
відкриваємо світ»
• дублер-шоу «Бібліотекар на годину»
• ігрові екскурсії до
бібліотеки
• онлайн-екскурсія «Мандрівка
до книжкового царства»
• реклама бібліотечної послуги «Бебігувернер»
• рекламні запрошення
Немає коментарів:
Дописати коментар