Сторінки 1

пʼятниця, 16 травня 2025 р.

 З обласного вебінару професійного спілкування    

Ділова інформація, ділові папери в маркетинговому полі бібліотеки

  (продовження) 

Рекомендації щодо викладення інформації у тексті документу 

1.      Необхідно пам'ятати про чіткий водорозділ між інформаціями діловими і для мас-медіа. Діловий текст більш офіційний, конкретний, лаконічний, з аналітикою, статистикою тощо.

2.      Про захід треба розповідати, а не направляти до посилання на інформаційні ресурси, де зазвичай йдеться дуже стисло про захід чи представляють фото із заходу. До того ж, часто зазначені адреси не спрацьовують.

3.      Не переповідати у тексті: про що дізнались учасники заходу; історію свят, подій, героїв книг; частину зі сценарію заходу чи із постів блогу/сайту, соціальних мереж.

Важливіше, наголосити на подіях/доповненнях, що відбувалось під час заходу, як то: читання літературних уривків, декламування віршів, озвучення спогадів, знайомство з книгами, документами, виставками, презентаціями, інсталяціями, перегляд відео, музичний супровід і таке інше.

4.      Форма і назва заходу завжди має відповідати заданій формі.

5.      Назва заходу має бути лаконічна і відповідати тематиці заходу.

6.   Не плануються форми заходів на кшталт: хвилинка пам’яті, захід-привітання, селфі, малюнок на асфальті, які можна віднести до доповнення якогось заходу.

Час на підготовку створення зон, де будуть відбуватися селфі, малювання і т. і., можна врахувати в основний захід.

7.      Якщо форма заходу «презентація», то зазначають, яка саме – електронна чи оф.

8.      Обов’язково позначати заходи «оф» чи «онлайн»,  що плануються чи відбулись. Якщо захід онлайн, то зазначають назви соціальних мереж (не адреси), Блогу чи сайту, де буде/був викладений матеріал.



Немає коментарів:

Дописати коментар