З обласного вебінару професійного спілкування
Ділова інформація, ділові папери в маркетинговому полі
бібліотеки
(продовження)
Рекомендації щодо викладення інформації у тексті документу
1. Необхідно пам'ятати про чіткий водорозділ між інформаціями діловими і для мас-медіа. Діловий текст більш офіційний, конкретний, лаконічний, з аналітикою, статистикою тощо.
2. Про захід треба розповідати, а не направляти до посилання на інформаційні ресурси, де зазвичай йдеться дуже стисло про захід чи представляють фото із заходу. До того ж, часто зазначені адреси не спрацьовують.
3. Не переповідати у тексті: про що дізнались учасники заходу; історію свят, подій, героїв книг; частину зі сценарію заходу чи із постів блогу/сайту, соціальних мереж.
Важливіше, наголосити на подіях/доповненнях, що відбувалось під час заходу, як то: читання літературних уривків, декламування віршів, озвучення спогадів, знайомство з книгами, документами, виставками, презентаціями, інсталяціями, перегляд відео, музичний супровід і таке інше.
4. Форма і назва заходу завжди має відповідати заданій формі.
5. Назва заходу має бути лаконічна і відповідати тематиці заходу.
6. Не плануються форми заходів на кшталт: хвилинка пам’яті,
захід-привітання, селфі, малюнок на асфальті, які можна віднести до доповнення
якогось заходу.
Час на підготовку створення зон, де будуть відбуватися селфі, малювання і т. і., можна врахувати в основний захід.
7. Якщо форма заходу «презентація», то зазначають, яка саме – електронна чи оф.
8. Обов’язково
позначати заходи «оф» чи «онлайн», що
плануються чи відбулись. Якщо захід онлайн, то зазначають назви соціальних
мереж (не адреси), Блогу чи сайту, де буде/був викладений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар