четвер, 13 вересня 2018 р.

Про  обласний  тур
Всеукраїнського  конкурсу  проектів 
«Мої  права – моє  життя»

Всеукраїнський конкурс проектів «Мої права – моє життя» викликав зацікавленість у користувачів і бібліотекарів. Зохотилися до конкурсу бібліотеки різних рівнів – сільські, районні, міські, зазначимо, за умовами проекту участь могли брати лише дитячі бібліотеки. Конкурс розраховано на дітей 13-18-ти років. Відверто, були побоювання, що школярі 7-11-х класів, навряд чи захочуть долучитися до створення проектів. До того ж, літо, відпочинок. Тому активність юних відвідувачів бібліотек приємно здивувала. Тинейджерів дійсно цікавлять такі питання, адже стосуються їх як особистостей і вони це добре розуміють і, тому виявили бажання висловити свої погляди і розуміння з даних питань.
З 24-х бібліотек (13 РБД; 6 МБД; 1 дитячий відділ при ЦБ; 4 СБ, з них дві – з ОТГ) обласним оргкомітетом отримано 32-і роботи з розробками окремих заходів – сценаріїв, книжкових виставок, відео презентацій на дисках, фото. Зрозуміло, всі проекти різні за змістом, специфікою теми, насиченістю заходами, оформленням. Тому обирати було не дуже просто.
Маємо надію, що кращі роботи обласного туру Всеукраїнського конкурсу  проектів  «Мої права  –  моє  життя»  (див.   сайт    Кіровоградської     обласної   бібліотеки    для    дітей    ім.  Т. Г. Шевченка  (http://librarychl.kr.ua/pro_bib/moi_prava.phpздобудуть перемогу у другому турі Конкурсу. Адже, майже, на всіх всеукраїнських конкурсах останніх років наші юні краяни були у лідерах.
Представляємо фото окремих надісланих проектів.



Немає коментарів:

Дописати коментар