середа, 18 жовтня 2023 р.

 Твори  переможців  обласного  туру

Номінація  «Моя  Україна:  з  вірою  у  Перемогу!»

Трубачов  Дмітрій, 12  років

смт  Вільшанка

Моя любове, пісне і життя. 

Моя країна – сьогодення й майбуття.

Моя надія, віра і любов -

Тобі єдиній я вклоняюсь знов.

Тобі співаю оди і пісні,

Спішу до тебе наяву і у вісні.

Моя розрада, рідна сторона

Серед усіх світів єдина ти, одна. 

О господине луків і полів

Тобі співати сам Господь звелів!

Тобі боротись і перемогти

Судилося на довгії віки.

Моя перлина, цінний оберіг,

Вертаюся до тебе на поріг.

Пов’язані навік наші життя.

Ти, Україно, – сьогодення й майбуття.


«Україні  жити» ! 

Сколихнулася Україна

І піднялись люди

В нашій рідній Україні

Ворога не буде!

Ген від краю і до краю

Рідної Держави

Сурмачі воєнні сурми

Вгору підійняли.

Захисник і захисниця

Взялися до зброї –

Відстояти Незалежність,

Націю і Волю!

Захистити рідну Землю

І свою дитину,

Не віддати клятим оркам

Рідну Україну! 

В кожнім місті і містечку

Й в українських селах

І дорослий, і дитина

То є волонтери!

Варять борщ, шкарпетки в’яжуть,

Сітки заплітають,

І в пакунки ЗСУ

Малюнки вкладають.

Гімн величний України

Ми щодня співаємо,

Захисникам нашим рідним

Ми вірші складаємо.

Рушниками вистеляймо

Воїнам дорогу

Хто як може наближає

Нашу Перемогу! 

Ні травинки росіянам

Ми не подаруємо!

Повернемо все, що вкрали

І все відбудуємо!

Навіть ті, хто вже на небі -

Зрілі й янголята –

Нам в молитвах дають сили

Ворога здолати.

Крок за кроком ми неспинно

Йдем до Перемоги,

І не звернемо ніколи

З нашої дороги!

Незалежна Україна

Ти Непереможна!

І тепер в цілому світі

Про це знає кожен!

Наша Сила! Наша Воля!

Не вмре, не загине!

І повстане Україна

Крізь пекло й руїни!

Наша Правда! Наша Віра

В ЗСУ і в Бога.

Наближається Велична

Й Свята Перемога!

Українська щира пісня

В небеса полине.

Зацвіте і забуяє

Червона калина.

І полотна синьо-жовті

Будуть майоріти.

Бути Миру в Україні

Україні Жити!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар