З обласного вебінару професійного спілкування
У квітні 2025 року, на базі
Кіровоградської ОДБ ім. Т. Г. Шевченка, відбувся обласний вебінар професійного
спілкування для керівників бібліотек для дітей, де обговорювались актуальні питання бібліотечної сфери. Зокрема,
про вимірювання соціального впливу діяльності бібліотек; вимоги щодо звітності
бібліотек; ділові папери; бібліотечні фонди; аспекти бібліографічної та
краєзнавчої роботи. В коментарях учасників вебінару були пропозиції щодо
викладення матеріалів заходу.
Пропонуємо
увазі окремі виступи для усіх зацікавлених фахівців.
У бібліотечному закладі всі види
діяльності починаються з користувача і закінчується користувачем. І це є бібліотечний
маркетинг, де усі ділянки робочих процесів нерозривно пов’язані між собою. І
важливим тут є те, що про робочі процеси потрібно розповідати/інформувати. І не
тільки задля обміну досвідом, а для розвитку маркетингової системи певного закладу.
Інформація – це знання або дані,
які мають значення чи користь для когось /чогось.
Ділова інформація – це професійні знання
фахівця (ів), яку передають зацікавленим суб'єктам відносно стану справ
діяльності на виробництві, в установі, організації чи закладі.
Яким чином це здійснюється? Шляхом розповсюдження ділової
інформації, що набуває статус «документ».
Документ відповідно до ЗУ «Про інформацію» — це матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є збереження інформації та передача її в часі і просторі. За однією з версій Вікіпедії, документ слугує як доказ для якоїсь мети. Щоб «мета», сформульована у документі, привернула увагу інших, необхідно, щоб документ був не тільки правильно оформлений, а й правильно викладений в ньому інформаційний матеріал.
Наступний крок. Користь документу.
Якщо документом скористались, то це означає, що відбувся
ефективний інформаційно-комунікаційний обмін діловими паперами. Задля цього необхідно
створити якісну і дієву інформацію у розрізі про роботу з користувачем, а саме
– напрацювання, успіхи, методи, аналітика, статистика або ж проблеми. Якщо буде
так, то це – запорука уникнення непорозумінь, а значить і незручностей в роботі.
Саме така інформація розкриває професіоналізм колективу, підвищує довіру до
закладу, його іміджу та сприяє його рекламі.
Немає коментарів:
Дописати коментар