понеділок, 12 травня 2025 р.

 З обласного вебінару професійного спілкування     

Ділова інформація, ділові папери в маркетинговому полі бібліотеки

   (продовження)


Адресність документу

У ділових документах використовується тільки формат Word, файл Doc або Docx

Фото надсилають у папці окремо у форматі  jpeg,  jpg

                    

Файл документу має бути підписаний.

                        Приклади: 

                - Благовіщенська МБД Інформаційний звіт 1 кв. 25 р.

                - Благовіщенська МБД Фото заходів 1 кв. 25 р.

Документ у відкритому вигляді повинен мати заголовок.

Приклад: Інформація   про… (за   такий-то   період) від (такої-то) бібліотеки  або бібліотек громади. 

Задані параметри документу

У документі не змінюються задані параметри – назва, формат, форма, розділи, таблиці, графи, шрифт, його розмір тощо. 

Інформацію слід надавати відповідно до запиту.

Приклад: або виклад, тобто опис, про заходи,  або ж – перелік заходів.

Загальні правила щодо оформлення документу

у форматі Word Doc, Docx

Шрифт документів повинен бути чітким, щоб забезпечити легкість читання. Згідно з ДСТУ, для створення текстів використовується шрифт Times New Roman розміром 12–14 пунктів.

Міжрядковий інтервал становить 1,0 – 1,5.  

        Колір шрифту – чорний.

За необхідності, використовуються позначення «Ж», «К», «П».

Параметри міжрядкових інтервалів. На панелі інструментів відкрити «Міжрядковий інтервал та інтервал між абзацами», далі натиснути на «Параметри міжрядкових інтервалів» і у віконечках «Інтервал» виставити нулі.

Відповідно до вимог, у документі зазначаються:

-      вихідні дані документу;

-      посада, прізвище керівника закладу;

-      прізвище відповідального за укладання матеріалу (за необхідністю).







Немає коментарів:

Дописати коментар