середу, 30 січня 2019 р.

Твір зі збірки «Творчі канікули – 2018» 
Чайка  Діана,
11 років
м. Олександрія
Номінація «Моя майбутня професія»

Найвідповідальніша з професій – ветеринар

Я дуже люблю тварин. Скільки себе пам’ятаю, постійно про когось піклувалася. То з песиком, то з котиком носилася. Кожного разу, коли бачу на вулиці покинутих безпритульних тварин, моє серце крається. Я б їх усіх забрала до себе, якби була така можливість. Адже вони такі самотні, голодні, а часто навіть хворі.
Тваринки, як і ми, люди, потребують доброго відношення, піклування, лагідного слова. Вони ж «брати наші менші», а своїх лишати у біді не можна ніколи і нікому.
Тому я мрію стати ветеринаром, коли виросту. Бути гарним лікарем тваринок старатися буду сумлінно, щоб допомагати їм вижити у нашому складному і доволі жорстокому світі.
Нещодавно я взяла до себе малесенького сірійського хом’ячка із міні-зоопарку дитячої бібліотеки. Він дуже потішний і зігріває душі всіх членів моєї родини. Я його дуже люблю, доглядаю за ним. Купила йому колесо, але чомусь він не бігає. Та я гадаю, що коли мій хом’ячок трішечки підросте, то почне більше бігати і менше спати, як і всі малюки. Також я хвилювалася, що Сєня (так я назвала свого хом’ячка) довго буде призвичаюватись до нової домівки, та все добре. Мені здається, що йому дуже подобається, що вся клітка лише його і не треба ділити її з 7-ма своїми братиками та сестричками (як це було у зоопарку).
У світі є люди, в яких немає душі. І тоді їх порівнюють із тваринами. Та я з цим не погоджуюсь. Адже звірі піклуються про своїх. А бездушні люди викидають своїх домашніх тваринок на вулицю. І найстрашніше, коли маленьких цуциків та кошенят топлять.
Куди краще попіклуватися про те, щоб у кожного з них була домівка, тепло та їжа. У нашому місті є притулок для тварин «Друг», куди приносять хворих, покинутих тваринок. В дитячій бібліотеці є міні зоопарк, де також мешкають тваринки, від яких відмовилися власники. Я часто відвідую бібліотеку, допомагаю доглядати за тваринками, а в майбутньому планую відвідувати притулок як волонтер у якості ветеринара.
Неможливо відчувати любов до людей, і в той же час презирство до інших створінь тварин. Бездомна тварина нічим не зможе нам віддячити за дбайливе ставлення до себе. Але саме в такому милосердному, дбайливому ставленні до тварин і перевіряється здатність кожного з нас творити добро на цій землі.


Немає коментарів:

Дописати коментар