понеділок, 23 вересня 2024 р.

Всеукраїнський дитячий літературний конкурс «Творчі канікули – 2024»

Номінація  «Безмежний  світ  моєї  уяви»

Селівонець Валерія

11 років,   с. Хащувате,  Гайворонська ТГ

Талісман  Оллі

казка 

Одного теплого літнього вечора до лісу приблудило незвичне створіння. Воно не було схоже на інших звірів, тому вони його остерігалися і боялись підійти.

Але допитлива сорока Ася вирішила розпитати нового мешканця про нього.

Ти хто і як сюди потрапив?

– Я не знаю, мабуть заблукав. Я вилупився з яйця і йшов-йшов і ось тут...

– Але ж ти не пташка! В тебе немає крил! 

– Я не знаю…але я хочу мати друзів, не хочу бути самотнім, – сказав дракончик і повільно пішов.

 Але з часом звірі полюбили дракончика Оллі, весело проводили з ним час, а коли було холодно він завжди розводив багаття, біля якого грілися звірі. А потім обов’язково слідкував і гасив полум’я, ну дуже вже був відповідальним і любив свій ліс.

У нашого Оллі була особливість, він терпіти не міг сварок, тому коли звірі сперечались, він сердився і одразу всіх мирив.

Колись в ліс забрела зграя вовків-шакалів, які шукали поживу і хотіли завоювати територію. Вони лякали звірів і змушували добувати їжу.

Дракон набрався сміливості і пішов до вовків. Оллі не хотів нікого образити, але й інших не дозволяв ображати.

Друзі, чому ми ділимо цей ліс? Ми ж не ділимо небо, повітря, воду. Це ж все спільне, чому ми не можемо жити дружно і тоді всім буде добре!? А інакше я буду вимушений захищати друзів!

Вовки порадились і вирішили жити мирно.

Ось так наш Оллі став в лісі талісманчиком миру.

Як же тебе не вистачає нам…


 

Немає коментарів:

Дописати коментар