вівторок, 24 вересня 2024 р.

 Всеукраїнський дитячий літературний конкурс «Творчі канікули – 2024» 

Номінація  «Знайомтеся – це ми!» 

Кушнір Дмитро, 12 років, м. Долинська

 

Всім привіт! Я – Дмитро! Для друзів Дімон, для рідних Дімулічка. Я перейшов до 7 класу. Навчатися люблю, а ще допомагати мамі, а ще зависати в ноуті. Моє захоплення: космічні дослідження «он-лайн», зараз так модно, та читання пригодницьких книг і коміксів. «Космічні дослідження» це моя уява, це мандри за допомогою ноутбука інтернет-мережею та читанням книг про космос. Світ моєї уяви – це безмежний простір, де немає меж і кордонів. Це місце, де можна творити все, що заманеться, де фантазія стає реальністю.  

Я завжди мріяв злітати на космічному кораблі до всіх об’єктів Сонячної системи. Іноді в цих фантазіях я був капітаном, а часом науковим офіцером, але завжди любив подумки мандрувати до цих дивовижних світів: планет, супутників, астероїдів, комет.

Включив свою уяву, заплющив очі й уявляю, що стою у сучасному мегакрутому скафандрі, скажімо, на Венері, ось, мчуся над величезним Місяцем, або пробираюсь крізь пояс астероїдів. На що це схоже? Що я відчуваю? Це супер – мегакруто! Це кльово!

Всесвіт схожий на пазл, частини якого розкидано небом, і чи є хтось, кому б не захотілося зібрати шматочки докупи? Космічні пазли ніколи не закінчуються. Що більше досліджую, то більше доводиться працювати над їх складанням.

Завдяки новітнім технологіям я пізнав, що астероїди можуть мати власні супутники або, що всередині Урана утворилися алмази, що на Марсі знайдено висохлі русла річок, що свідчить про те, що в минулому його поверхнею текла вода.

У своїй уяві я вигадую, що зможу перевершити природу. Я всесильна людина! … Але це зовсім не просто. Природа розумна … Та до її послуг уся наука. У неї були мільярди років і мільйон мільйонів місць для перевірки гіпотез. Зараз у нас важкі роки, у нас війна, але вона незабаром закінчиться нашою Перемогою. Щиро вірю, що наша Перемога зцілить нашу зранену країну і відродить її! Насправді, Сонячна система більш дивна, чим я її міг собі уявити. Ці відкриття фантастичні і зовсім не схожі на те, що я уявляв або на те, про що мріяв.

Чи вважаєте Ви, що вивчати космічний простір нудно, адже він порожній і темний? Тоді пропоную вирушити разом зі мною в захопливу подорож Сонячною системою, та ще й у цікавій компанії добрих друзів та хатніх домашніх улюбленців. Мої пригоди ніколи не закінчуються, я вирушаю у подорож сторінками чудових книг про Космос! Отже, якщо ви любите комікси та марите подорожами на космічному кораблі, мерщій беріться за читання!

З повагою, Дмитро.

Немає коментарів:

Дописати коментар