пʼятницю, 20 травня 2016 р.

С.Конюшенко про Дитячий Форум 2016 у Львові

І знову про Дитячий Форум у Львові від Софійки Конюшенко, переможниці «Книгоманії 2016» з м. Олександрії, яка представляла Кіровоградщину.
Виклад короткий, але змістовний, сповнений емоцій і щирий. До того ж, у нашої переможниці, здається, є літературні здібності. Думаємо, ви це відчуєте, коли дізнаєтесь, про що вона написала і як.

«Я вперше у Львові, думала, що це місто зустріне мене дощами, але прийом був сповнений сонця, гостинності та літературної магії.

Хочу зазначити, що конкурс перевершив усі мої сподівання. Заходи були страшенно цікаві, найбільше сподобалася церемонія нагородження учасників у стилі Гаррі Поттера (по секрету, я хотіла (і потрапила) у темну гільдію J), хоча квест по Львову теж був цікавий, я і мої друзі побували у всіх куточках міста за якихось півтори години.

Щодо харчування, то ми зїдали все, що давали не тільки тому, що були голодні, а ще тому, що всі страви були такі смачнючі!

Загалом, я страшенно рада моєму перебуванню у місті лева і хтіла би звернутися до вас, пані Неллі:
- Дякую за те, що ви є! J




P.S. якби за кожну подяку чи комплімент, надані вам нами, учасниками після виступу ПашКО BАND давали одну гривню, ви би стали мультимільйонером»!

Фото /Vitaliy Hrabar/ Фотоагентство LUFA

Немає коментарів:

Дописати коментар