четвер, 12 листопада 2020 р.

 «Творчі канікули» 2020  

Всеукраїнський дитячий літературний конкурс

Номінація «Моя майбутня професія» 







                                                   

   Узлова Юлія

15 років

м. Олександрія

Світ професій надзвичайно широкий і різноманітний. Яку професію обрати? Як складеться моє подальше життя? Саме на порозі такого непростого вибору знаходжусь зараз я. Середня школа позаду. Дев’ятий клас – це фінішна пряма, останній ривок перед серйозним і відповідальним рішенням. Підготовка до ЗНО, вибір професії, наполеглива праця, гарячі іспити і рішення чекають мене в одинадцятому класі.

Я захоплююся своїми батьками, вони роблять велику справу: навчають дітей. Учительська робота непроста і надзвичайно потрібна. Кожен ранок їх зустрічають дитячі оченята - допитливі, відкриті, розумні, а, можливо, навпаки – сумні, спантеличені чи просто пустотливі.

Дуже часто у нас гостями на сімейних святах є випускники нашого навчального закладу. Цікаві розповіді про навчання у ВУЗах, сесії, заліки, гамір, веселощі. Приємно спостерігати, як через багато років учні тягнуться до моїх батьків. Це означає, що вони правильно обрали свою професію.

Учителем і незмінним директором школи був мій дідусь. У мальовничому селі Малинівці його поважали, він був шанованою і авторитетною людиною. У нашій сім’ї завжди існував культ книги. Дідусь має чималу домашню бібліотеку, тому завжди моїми друзями і порадниками були Всеволод Нестайко, Андрій Кокотюха, Марина Павленко, Михайло Булгаков, Агата Крісті, Артур Конан-Дойль, Едгар По. Детективи –це цікавий і захопливий жанр літератури. Розслідування кримінальних справ, логічні задачі, розвиток критичного мислення – це те, що мене приваблює і завжди захоплює. Окрему віху у формуванні мого світогляду становить і перегляд детективів, таких як: «Дістати ножі», «Люцифер», «Щоденник вампіра».

Я маю свою життєву мету, мрію: здобути професію поліцейського чи криміналіста. Це дуже відповідально, небезпечно і важливо - зробити світ кращим, добрішим і людянішим. Поліцейські повинні завжди тримати себе в гарній фізичній формі, вміти комунікувати із людьми. Потрібно цілодобово патрулювати вулиці міста, але є один жирний плюс: очищення світу від лихого і злого. Ще правоохоронні органи слідкують за правовою освітою молоді, ведуть виховну і розяснювальну роботу. Представники цієї професії мають добре знати тонкощі людської натури, психологію людини, вміти співставляти факти, бути спостережливими і відповідальними.

Складно ще й те, що, працюючи поліцейським, доведеться стикатися, контактувати з нещасними людьми, які або опустилися низько і від цього страждають, або опинилися в невдалий час не в тому місці і потрапили в біду, або ж очерствіли душею і втратили совість. І тоді треба знаходити шляхи допомоги чи порятунку або цим людям, або ж тим, хто від них страждає.

Я прекрасно розумію, що траплятимуться ситуації, коли буде реально страшно. Адже не бояться тільки божевільні і мертві!

Є таке поняття - стресостійкість, яке зараз дуже популярне, тому що життя в сучасному суспільстві набрало шаленого темпу, й іноді нервово-психічне і фізичне здоров’я людини не витримує. Дуже важливо вміти знижувати рівень стресу, навчитися володіти собою, не страждати від спалахів гніву, коливань настрою, пригніченості чи самознищення. Особливо важливо це вміти поліцейському.

Мені доведеться ще дуже багато працювати над собою, шліфуючи свій фізичний та психологічний стан, щоб відповідати усім вимогам омріяної професії. Та я готова, мені це дуже цікаво.

Дехто вважає, що професія поліцейського – зовсім не жіноча, але я вважаю, що це не так. Саме жінка вміє надати психологічну підтримку, жіночій статі легше довіритись, вона може підтримати і розрадити, підопічні легше йдуть з нею на контакт. Схиляюся до думки, що слабка стать більш відповідальна, але може бути і жорсткою, чесною, жінки зможуть і постояти за себе.

Часто на вуличні патрулювання і розслідування залучають тварин: поліцейських вівчарок, коней. Це дуже розумні і віддані створіння, які приносять максимальну користь людям. Мені б хотілося мати у своїй роботі такого вірного помічника.

Підводячи підсумки хочеться зазначити, що не професія красить людину, а людина - професію, головне - чітко слідувати своїй меті, не зраджувати своїй мрії, і вона неодмінно збудеться.

Немає коментарів:

Дописати коментар