понеділок, 26 жовтня 2020 р.

 «Творчі канікули» 2020  Всеукраїнський дитячий літературний конкурс

Номінація «Так, я люблю Україну»








         Блажко Поліна, 11 років

село Хащувате

Гайворонський район

Мій тато знає про війну не із книжок...

Мій тато знає про війну не із книжок...

Він бачив пекло власними очима.

Не з кінофільмів-вибухи і крик,

І смерть жорстока вірних побратимів.

 

Мій тато йшов дорогами війни,

Яку "АТО" назвали в сьогоденні,

Що затягнулась довго, на роки,

Людей вбиває, мрії нездійсненні.

 

Мій тато-захисник! І я горджусь!

Він захищав наш мирний сон із вами.

Чи знає хто, як серденько щемить,

У тих, хто молиться й не спить ночами?

 

Мій тато-воїн! Нас із братом вчить

Не підкорятися всіляким негараздам.

Іти вперед, в бою - перемагать,

І бути дружними в житті, навіки разом.

 

Мій тато - мужній! Тато мій - герой!

Він не ховався стиха поза спини,

Як час настав Вітчизну захищать,

Вернути мир і волю Україні.

 

Вклоняюсь татові і всім захисникам!

Хай Ангел кожного із них оберігає!

Хай буде мир! Бої хай не гримлять!

Вкраїна рідна хайперемагає!!!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар