понеділок, 9 жовтня 2023 р.

 Твори  переможців  обласного  туру

  Номінація  «Знайомтеся   це  ми!» 

                                                           
                                               Дзюба  Анастасія, 11 років
                                                                  
                                                    місто  Олександрія 
                                                                    
                                                        Я  –  Анастейша            

Живу своїм повноцінним життям. Не завжди планую новий день, адже, коли ти ще не зовсім доросла, мама прагне внести свої корективи. Мама в мене математик, тож звикла робити все точно і вчасно. Але я в душі – романтик, і той безлад, що живе разом зі мною в моїй кімнаті, зовсім не хаос, а теорема життя.  Кожного дня відкриваю для себе щось нове. Сьогодні люблю ліпити тваринок з легкого повітряного пластиліну, а вже завтра – прагну створити геніальну поробку із бісеру. Мені цікаво все! Особливо, коли  відвідаю дитячу бібліотеку і начитаюся своїх улюблених пригодницьких книг.

Я вже давно зрозуміла, що в чомусь схожа на Пеппі Довгапанчоха. Мені мало років і зачіска моя не завжди вишукана. У мене багато друзів, але чур, я люблю верховодити! Навіть мій найліпший друзяка Сергійко визнає це. Звичайно ж, як і всі сучасні діти, люблю гуглити та гратися в онлайн ігри. Останнім часом мені подобається знімати маленькі смішні відео: ось ми сміємося, ось – їмо молочну кашу паличками для суші, а ось прицільно «пуляємо» вишневими кісточками на  відстань: хто далі. Попереду ще багато вільного часу, адже в мене тривають літні канікули.

Але одного разу моє життя різко змінилося! Наша сусідка привела з прогулянки собаку. Таку гарну, маленьку, смішну тваринку, схожу на таксу. У неї були красиві вологі очі, але чогось такі сумні. Я дуже зраділа песикові. Так, це був милий песик, тож я відразу придумала йому ім’я. У мене з’явився новий друг – песик Річ. Я вже намалювала собі десяток картинок, як  буду гуляти з ним, як мені друзі будуть заздрити, бо в них немає таких чудових песиків. Але моя мама сказала, що, можливо, його шукають господарі, адже він загубився! Переборовши бажання залишити його в себе, ми сіли із мамою і поширили допис у всі соціальні мережі: «Люди, sos, знайшовся песик!».

Минали дні, а потім вже й другий тиждень закінчився, господарі не знаходилися. Писали інші люди, які б бажали його взяти, але тільки за умови, якщо… Люди перераховували чинники, які б підійшли їхнім критеріям. А в цей час, песик жив своїм життям: їв, гуляв, показував нам свій собачий характер. Ночами він скиглив і гірко зітхав. Сусідка подарувала Річу повідець для походів на вулицю. Мама купила йому симпатичний нашийник, мисочки для води та харчування. Звичайно ж, ми відвідали ветеринара. Він оглянув Річа й сказав, що пес здоровий і доглянутий, навіть нігті зрізані. У зоомагазині ми купили вітаміни, собачий харч та іграшки для малого, бо Річ почав гризти наші капці. Песик був слухняним, але ж йому потрібно було десь дівати свою собачу енергію! А в деяких випадках, можливо, він і не знав, що робив шкоду?

Одного разу, ми взяли його в село до бабусі, а він там і нашкодив: прогриз фіранку, бо хотів поласувати квіткою, яка стояла на підвіконні. Квітка?! Дивні смаки! Мама посадила нову квітку та відремонтувала бабусину улюблену фіранку.

Та все ж таки я почала слідкувати за поведінкою та діями песика. Якщо він намагався робити шкоду, я сварила його і розповідала, що так робити негоже, навіть гарнесенькому песикові. І він почав розуміти мене. Чесно! Річ виконував команди, слухав мій голос і навіть, почав дивитися мій улюблений мультик про принцесу Софію. Я переборола свою лінь і вже без нагадувань дорослих вигулюю песика. Він став улюбленцем всієї сім’ї.

Сьогодні я вже не засуджую тих людей, які залишили Річа на вулиці. Я дитина, але добре розумію важкі часи для моєї країни і наших людей. А можливо, господарі поспішали і собака випадково залишився сам. Дякую моїм батькам, що вони прийняли Річа у нашу сім’ю і ми всі разом піклуємося про нього. Ми не в змозі прихистити всіх тваринок - безхатченків, але для них завжди знайдемо зайвий смаколик.

Щодо майбутнього, я не буду стверджувати, що мовляв виросту і стану ветлікарем, адже поки що у мене щодня нові плани. Ким я стану? Про це я подумаю завтра…

Немає коментарів:

Дописати коментар