четвер, 12 жовтня 2023 р.

 Твори  переможців  обласного  туру

                                Номінація  «Моя  майбутня  професія»

Коваленко  Дарія, 13  років

село  Першотравенка

У  світі  багато  різних  професій

Кожна цікава і корисна по-своєму. І перед кожним постає питання вибору професії. Великий філософ Конфуцій писав: «Вибери професію, яку ти любиш, і тобі не доведеться працювати жодного дня у твоєму житті».

Ось і я вважаю, що до вибору професії потрібно підходити відповідально. Адже вона повинна не тільки забезпечувати матеріально, а й приносити задоволення. Я хочу обрати професію згідно зі своїм умінням, здібностям, інтересам. Хочу обрати таку професію, яка б допомогла здійснити мої дитячі мрії. Мені дуже подобається малювати різних персонажів, ілюстрації до художніх творів. Тому я замислююся над професією художника-ілюстратора.

В ранньому дитинстві я мріяла стати працівницею поліції, яка буде арештовувати злочинців та відновлюватиме справедливість. Ще мені дуже подобається професія архітектора. Я мріяла, що буду створювати проєкти житлових будинків, шкіл, дитячих садочків. До речі, дуже потрібна професія в наш час. Адже після Перемоги, нашу рідну Україну потрібно відбудовувати, зробити ще кращою.

А ще я дуже люблю тварин. Підбираю покинутих, беззахисних, лікую, як умію. Мені їх дуже шкода. Тому, я також мріяла про професію ветеринара, планувала здобути гарні знання, професійно лікувати братів наших менших.

Я ще не визначилася з конкретним вибором майбутньої професії. Це ще в мене попереду. Зараз мені потрібно гарно навчатися, щоб здобути якомога більше знань.

Читаючи вислови відомих людей про вибір професії, мені сподобався вислів Ч. Дарвіна, який писав, що якщо ви вдало оберете професію, вкладете в неї душу, то щастя саме знайде вас. І дійсно, більшу частину свого життя людина проводить на роботі, тому й потрібно щоб вона виконувала її із задоволенням.

А ще, щоб правильно обрати професію, радять: пізнай самого себе. Я думаю, це означає, прислухатися до себе, вияснити, що мені подобається, що вмію робити, чого ще потрібно навчитися.

Мати Тереза говорила: «Геть не обов’язково робити щось велике. Можна робити щось і маленьке, але з великою любов’ю». Я погоджуюся, що праця, яка виконується з любов’ю, приносить гарні результати. Тож вважаю, щоб стати визнаним фахівцем своєї справи, потрібно постійно удосконалювати свої знання, йти, як кажуть, у ногу з часом. Гарні спеціалісти завжди потрібні моїй рідній Батьківщині.

Я вірю, що після Перемоги Україна стане економічно незалежною країною. Нам, молодим, тут жити й будувати майбутнє.


Немає коментарів:

Дописати коментар