пʼятниця, 6 жовтня 2023 р.

 Твори  переможців  обласного  туру

Номінація  «Далі  буде?  Ні,  «далі»  вже  є!»

Богомоленко  Аріна, 12  років

селище  Онуфріївка

Мені  дуже  сподобалась  повість

«Аля  в  країні  Недоладії»  Галини  Малик 

І тому я вирішила скласти своє продовження цієї неймовірної історії. За приклад я вирішила взяти джина з мультфільму «Аладдін».

Продовження історії:

Відтоді як Аля повернулась до себе додому, недожителі почали сумувати за нею. Один фантазер сказав:

- А якби наша Аля повернулась до нас? - замріяно сказав він.

Тоді вийшов наймудріший і промовив:

- Що за дурниці? Таке неможливо ! - відстоював свою думку мудрець.

Тут зі швидкістю вітру мчить один знатний недоторговець, який славився своїм хорошим товаром.

- Чому ти так летів сюди? - запитав  фантазер.

- Нема часу все пояснювати, краще послухайте, що я відкопав тільки що! - захекано сказав недоторговець.

Тоді він дістав якусь річ, яка була загорнута у білу тканину. Торговець зняв тканину і всі побачили лампу!

- Можна, будь ласка, оглянути твою знахідку? - задав запитання торговцю мудрець.

- Так, звичайно, тим паче я сам не знаю, що то може бути, - погодився торговець.

Коли мудрець оглянув диво-знахідку торговця, він оголосив свій вердикт:

- На мою думку це може бути лампа в якій живе джин, який  виконує лише три бажання. Тому пропоную спробувати  його викликати! Хто хоче його викликати?

З натовпу пролунали голоси: Я! Я! Я! Я!

- Так спокійно! - заспокоїв всіх мудрець.

- Ну раз я її знайшов, тож я призву цього джина, - наголосив торговець.

- Ти правий, тому тримай, - мудрець відав лампу в руки господаря.

*Нарешті ви дочитали до того моменту як з’явиться джин*  

Торговець взяв у руки лампу. І весь натовп затамував подих, щоб побачити джина. Торговець нарешті потер лампу!

Земля окуталась магічним пилом і з’явився джин!

- Ой, бідна моя спина, 257 років 93 дні 17 годин я просидів у цій лампі! Ой, хто ви, а ви напевно недожителі, ну, а я всемогутній Недоджин! Ви можете загадати мені лише три бажання, - нарешті з’явившись сказав Недоджин.

Весь натовп показав пальцем на торговця і крикнули хором: «Цей торговець є твоїм  господарем».

- О, ну тепер все зрозуміло. Добрий день, мій господарю,  - привітався Недоджин.

- Привіт, Недоджин, я – торговець, - теж привітався торговець .

- О, дуже приємно, нагадую правила, що не можна загадувати більшу кількість бажань. Їх може бути тільки три, це ясно? - розповів умови Недоджин.

- Так, все ясно, дякую, - погодився торговець.

Знову почулися голоси із натовпу:  

- Загадай, щоб наша Аля повернулася до нас!

- Мені не потрібні ні гори скарбів, нічого такого. Тому я віддаю одне бажання – натовпу, друге бажання – мудрецю, а третє – фантазеру! - гордо заявив торговець.

- Ти перший небожитель, який виявився таким щедрим. Ти точно у цьому впевнений? - запитав Недоджин.

- Я повністю впевнений, - настояв на своєму торговець.

Перше бажання впало на натовп. Всі хто стояв у натовпі почали казати бажання:

- Хочемо, щоб наша Аля завітала до нас у гості! - проказав дружно народ.

- Перше бажання виповнилось! Нехай буде так ! - промовив чарівні слова Недоджин.

Вже у реальному світі, де жила дівчинка, її підхопив якийсь магічний пил і забрав у Недоладію.

- А де це я? - не оговтавшись, запитала дівчинка.

- Боже, це що, наша Аля? У нас тут є тепер Недоджин, якому ми загадали бажання, щоб ти повернулася до нас.

 - Ого, як цікаво, а яке буде наступне бажання? - запитала дівчинка.

- Наступне бажання моє! Тому я загадую собі велетенську книгу, де є всі відповіді на всі питання світу! - сказав мудрець.

- Друге бажання виконано! Хай буде так! – виконав друге бажання мудреця Недоджин.

І одразу у руках мудреця з’явилася книга.

- А третє бажання моє! І я загадаю квітку семицвітну і якщо відірвати її пелюстку та загадати бажання воно виконається! - з посмішкою на обличчі загадав бажання фантазер.

- Третє, останнє бажання, виконано! Хай буде так, - виконав  останнє бажання Недоджин.

Як тут на землі з’явилася квітка семицвітна.

Весь натовп почав радіти та підкидати капелюхи до неба!

 - Ну, настав час прощатися, час залазити мені у свою лампу. Прощавайте недожителі!, - попрощався Недоджин і пішов відпочивати у свій дім-лампу.

До самого вечора друзі: торговець, мудрець, фантазер та Аля читали книгу відповідей та просто відпочивали. Але настав час прощатись, тому що Аля поспішала додому.

Вона відірвала пелюстку з чарівної квітки та загадала бажання повернутися додому.

Після всіх цих пригод друзі лежали на галявині та роздивлялися зірки на небі! 

Немає коментарів:

Дописати коментар