пʼятниця, 20 жовтня 2023 р.

               Твори  переможців  обласного  туру


Номінація  «Моя  майбутня  професія» 

Гребенюк  Денис,  16 років

село  Марївка

                                              

                                                       Професія  в  моєму  розумінні 

 

це те, чим ти будеш займатися протягом всього свого життя, принаймні повинен. На світі величезна кількість цікавих професій, кожна з яких по-своєму потрібна. У дитинстві хлопці часто хочуть стати лікарями, льотчиками, водіями, моряками, акторами, часто граючи в доросле життя і вважаючи, що перед ними немає нездійсненних завдань. І це дійсно так: в дитинстві і юності перед людиною відкриті всі дороги. Але стаючи дорослішими й приймаючи раціональні рішення з більш вагомим обґрунтуванням, важливо продовжувати слідувати за своєю мрією, яка допоможе вибрати своє покликання. Не потрібно покладатися на батьків і оточення: цей вибір залежить тільки від самої людини, хоча він і може прислухатися до порад ближніх.

Ще з дитячих років я часто замислювався, ким хочу бути. Найбільше мені подобалося годинами гратися на комп’ютері, а вже згодом, більш детально, знайомитися з різними програмами. У наш цифровий вік, де вплив комп’ютерів на наше життя стає дедалі більше, така професія як програміст, я впевнений, буде хорошим вибором, відчуваю, що це моє покликання — поклик моєї душі. 

Я захопився програмуванням з 11 років. Це почалося з того, що я не просто грав в ігри, як мої однолітки, а аналізував, яким чином ця гра створена та як її можна було б модифікувати або покращити. Необхідну інформацію для свого розвитку я брав з інтернет-ресурсів, відвідував  безоплатну школу програмування, проходив відеокурси й поступово навчався переносити здобуті знання на практику. Це мене дуже захоплює. Мої улюблені предмети в школі стали - англійська мова, інформатика, фізика та математика, які мені знадобляться для опанування професії.

Найбільше у програмуванні мене цікавить сфера розробки мобільних додатків та ігор. Саме цим я планую займатися в майбутньому. Я вже маю певний досвід у програмуванні, зокрема, брав участь у розробці мобільних додатків, програмного забезпечення для ПК та багато іншого. Хочу розвинути свої знання і навички, навчаючись саме комп’ютерним наукам.

Мені подобається вивчати різні мови програмування. Добре володію мовами програмування: Java, Kotlin, Python, JavaScript, знаю основи - С++, Go та PHP.

У 10-му та 11-му класі посів 1 місце в ІІ (міському) етапі олімпіад з інформаційних технологій. Нагороджений похвальною грамотою за особливі досягнення у вивченні інформаційних технологій. Маю хороші академічні результати у школі з англійської мови (11 балів) та інформатики (12 балів). Пройшов відеокурси «Python з нуля», «Вивчення Kotlin для початківців» на YouTube від школи програмування «itProger».

Завдяки вивченню програмування протягом декількох років я маю добре розвинене логічне мислення. З ентузіазмом ставлюся до вивчення всього, що пов’язане з комп’ютерними науками. Я вмію добре концентруватися на завданні, уважний до деталей та розсудливий. Цілеспрямований, не відступаю від поставленої мети навіть попри великі труднощі. Наприклад, коли у програмуванні трапляється складне завдання, я буду працювати над ним стільки, скільки знадобиться для успішного вирішення. Зацікавлений у нових проєктах та завжди згоден брати в них участь, щоб здобувати новий досвід і покращувати навички.

Технології розвиваються настільки стрімко, що вже важко представити сучасне суспільство без комп’ютерів, телефонів, планшетів та інших гаджетів. Зараз віртуальний світ не тільки дозволяє знаходити корисну інформацію, а й спілкуватися з друзями, зав’язувати нові знайомства, розважатися і займатися науковою роботою. Все це було б неможливо без програмістів.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар